Heb ik een vast maandelijks voorschot?

NieuweStroom probeert uw voorschot voor de komende maand zo dicht mogelijk bij de werkelijke kosten van die maand te laten aansluiten. Daarom verwerkt NieuweStroom altijd de verwachte marktprijs voor komende maand in uw voorschot die bekend is als NieuweStroom uw voorschot opmaakt. Dit is meer dan ooit een momentopname. Begin van elke maand maakt NieuweStroom […]

Heb ik een slimme meter nodig?

Ja, voor dynamische hebt u een slimme meter nodig omdat uw factuur gemaakt wordt op basis van uurtarieven. Heeft u nog geen slimme meter, dan dient u die voor eigen rekening tijdig aan te vragen bij uw netbeheerder.

Hoe werkt salderen bij NieuweStroom?

NieuweStroom hanteert uiteraard de wettelijke verplichting m.b.t. saldering voor kleinzakelijke aansluitingen. Het door NieuweStroom aan grootzakelijke verbruikers te betalen teruglevertarief en de afslag die samenhangen met de teruglevering van elektriciteit door producent aan NieuweStroom zijn neergelegd in de terugleveringsovereenkomst.

Wat zijn dynamische tarieven?

Dankzij de slimme meter is het mogelijk om uw energieverbruik per dag of zelfs per uur af te rekenen. Deze dynamische of flexibele tarieven zijn interessant omdat er geen risico doorberekend wordt, zoals bij vaste tarieven. Vooral gunstig als u er gebruik van maakt tijdens daluren. Bij NieuweStroom bedoelen we de marktprijs plus onze vaste […]

Mis nooit meer een voordeel!

Ontvang de nieuwsbrief met interessante aanbiedingen.