Ik heb 2 simkaarten gehad

Hoe kan ik zien welke simkaart bij welk nummer hoort? U kunt dit vinden op mijn.kpn.com of u kunt hiervoor bellen naar het servicenummer van KPN: 0800-0403.

Wat is de status van mijn bestelling?

Kijk hiervoor op https://mijnbestelling.kpn.com. Wanneer u de order heeft geplaatst kan  het zijn dat er enkele dagen over heen gaat. Controleert u de bestelling over drie dagen nogmaals.

Ik kan geen 1 cent pinnen

Voor een zakelijke mobiele aansluiting is dit niet noodzakelijk. De koeriers zijn echter vanuit consumenten producten wel verplicht dit te doen en vergeten nog wel eens dat dit niet van toepassing is op dit mobiele product van KPN. U kunt dus gewoon uw bestelling plaatsen, mocht de koerier toch vragen om 1 cent te pinnen […]

Mijn order is geannuleerd

Als KPN u drie keer tevergeefs heeft proberen te bereiken om een afspraak te maken voor aflevering van uw simkaart(en) kan uw order worden geannuleerd. U kunt de status bekijken via mijnbestelling.kpn.com. Via onze helpdesk kunnen we de order opnieuw ingeven.

Mis nooit meer een voordeel!

Ontvang de nieuwsbrief met interessante aanbiedingen.