Word ik op de hoogte gehouden van tariefswijzigingen?
Ja, u krijgt iedere maand bericht over de nieuwe tarieven.
Wat gebeurt er als mijn vaste contract afloopt?
Als uw contract afloopt gaat u over naar variabele tarieven. Deze wijzigen maandelijks.
Welke tarieven zijn er?
Heeft u een slimme meter? Dan kunt u kiezen voor een enkel- of een dubbeltarief. Bij het dubbeltarief wisselt u tussen het normale tarief en het daltarief. Het normale tarief is geldig op weekdagen tussen 7:00 en 23:00 uur. En het daltarief geldt ’s nachts tussen 23.00 en 7.00 uur, in het weekend en op […]
Tot wanneer zijn mijn variabele tarieven geldig?
Variabele tarieven worden een aantal keren per jaar gewijzigd. Bekijk de actuele tarieven op Mijn Greenchoice Zakelijk.
Wat zijn mijn tarieven?
Om uw tarieven te bekijken dient u in te loggen bij Greenchoice
Hoe werkt het terugleveren van energie bij Greenchoice?
Greenchoice hanteert dezelfde tarieven als de leveringstarieven voor teruglevering. Als u meer teruglevert dan u verbruikt, ontvangt u een vast bedrag. Lees meer op Salderen bij Greenchoice
Wat voor soort gas levert Greenchoice?
Greenchoice levert Aardgas met Natuur voor Morgen. Dat is iets anders dan CO₂-compensatie. De milieuschade van gasgebruik kan niet ongedaan gemaakt worden. Wel draagt Greenchoice met Natuur voor Morgen bij aan projecten die in de toekomst, zodra de natuur groeit en herstelt, CO₂ op gaan slaan. Voorheen zorgde Greenchoice ervoor dat de verwachte CO₂-impact van […]
Wat is boerenstroom die Greenchoice aanbiedt?
Groene stroom die is opgewekt in Nederland door boeren en tuinders.
Heb ik een eigen klanten portaal?
Ja dat heeft u. Meer informatie hierover vindt u op: Mijn NieuweStroom – NieuweStroom
Mijn vraag staat er niet bij waar kan ik terecht?
Meer informatie over Nieuwe Stroom kunt u vinden op: Klantenservice – NieuweStroom Contact Nieuwe Stroom Contactform – NieuweStroom