Ik heb 2 simkaarten gehad
Hoe kan ik zien welke simkaart bij welk nummer hoort? U kunt dit vinden op mijn.kpn.com of u kunt hiervoor bellen naar het servicenummer van KPN: 0800-0403.
Ik wil mijn abonnement uitbreiden
U kunt uw huidig abonnement uitbreiden via de MijnKPN app of neem contact op met de KPN Helpdesk via 0800 0403.
Wat is de status van mijn bestelling?
Kijk hiervoor op https://mijnbestelling.kpn.com. Wanneer u de order heeft geplaatst kan het zijn dat er enkele dagen over heen gaat. Controleert u de bestelling over drie dagen nogmaals.
Ik kan geen 1 cent pinnen
Voor een zakelijke mobiele aansluiting is dit niet noodzakelijk. De koeriers zijn echter vanuit consumenten producten wel verplicht dit te doen en vergeten nog wel eens dat dit niet van toepassing is op dit mobiele product van KPN. U kunt dus gewoon uw bestelling plaatsen, mocht de koerier toch vragen om 1 cent te pinnen […]
Ik heb nog geen simkaart ontvangen
U kunt via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
Ik heb meer dan 1 nummer aangevraagd en ik krijg maar 1 email of 1 simkaart
Als u meerdere nummers tegelijk heeft aanvraagt ontvangt u niet alle meldingen tegelijk. Dit geldt ook voor simkaarten. Deze zult u ook apart ontvangen. U kunt altijd via mijnbestelling.kpn.com de status van uw bestelling bekijken.
Mijn order is geannuleerd
Als KPN u drie keer tevergeefs heeft proberen te bereiken om een afspraak te maken voor aflevering van uw simkaart(en) kan uw order worden geannuleerd. U kunt de status bekijken via mijnbestelling.kpn.com. Via onze helpdesk kunnen we de order opnieuw ingeven.